Poslední recenze (1 144)
Late Night with the Devil (2023)
Parádny námet, s príjemnou 70s retro atmosférou. Pri tom námete to ale končí. Scenár pôsobí ako napísaný za pol dňa, je plochý a po úvodnej explicitnej expozícii je predvídateľný takmer do poslednej minúty. A tá akože hrôza je tu vytváraná takmer výlučne detinsky lacným CGI. To ai-čko mi nevadilo. Dastmalchian fajn. 2,5*
Lupin III: Cagliostrův hrad (1979)
Starosvetské dobrodružstvo epických rozmerov. S šarmantným lapiduchom, princeznou a zámkom. Taktiež s interpolom, lasermi a granátmi. Preplnené kreativitou, no ani na chvíľu nie prekombinované. S Lupinom som doteraz nemal skúsenosť, bál som sa, či netreba mať znalosť seriálu. Dávkovanie informácii však funguje na jednotku. 95% deja divák rozumie bez problému, zvyšných 5% si domyslí z kontextu a navyše ho to navnadí na ďalšie samoštúdium predlohy. Absolútna výhra.