Oblíbené seriály (6)
Gilmorova děvčata (2000)
...sú mojím najobľúbenejším seriálom, pretože ich môžem pozerať kedykoľvek.
Volání mrtvých (2003)
Tru Calling bol dosť zaujímavý seriál, vždy som očakávala, o čom bude nasledujúci diel a nikdy nesklamal.
Krok za krokem (1991)
Krok za krokom som išla s týmto seriálom. Vyrastala som spolu so seriálovou rodinkou.
První krok (2009)
Koruna (2016)
Yellowstone (2018)
Prvá séria super, druhá začala sľubne, len ten koniec jedného dielu ako sa náhodne stretli v bazéne a tie pohľady na seba a v tom koniec, tak to bola čistá telenovela.