Recenze (26)
Anděl Exit (2000)
hodně zdařilá ukázka feťácké pseudokomunity, která stejně funguje ve velkoměstě i na maloměstě, kdo s tímto prostředím nepřišel do přímého styku, asi těžko pochopí.
Krakatit (1948)
geniální Čapkův výtvor převedený do skvělého filmu, Karel Höger jako ing.Prokop je nezapomenutelný
Bolero (2004)
tohle je film o lidské bestialitě, je pravda, že kamera je roztěkaná a místy až nepříjemná, že psychologická sonda do duší pachatelů je až příliš plytká, a že příběh je až příliš zkratkovitý, ale přesto je to film, u kterého člověka až zamrazí
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
napadla mě část písně Visacího zámku: "...vojna z chlapců dělá muže / tím, že duši svlíkne z kůže!" a přesně totéž dělá tento zoufalý seriál...
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
nápad dobrý, zpracování otřesné
Ostrov (2005)
zajímavý začátek, který se změní ve smršť nelogických a nudných scén, u kterých jsem nevěděl jestli se smát anebo zoufale plakat
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
vtipné? ...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Rimmer je prostě FRAJER...
Pomoc! (1965)
chvílemi velice vtipné, chvílemi však dost utahané... celkově nádherně ujeté! a samozřejmě skvělá hudba!
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
vtipné, vtipné a opravdu vtipné... po první shlédnutí jsem byl dost rozpačitý, ale při druhém jsem si to již velmi pěkně užíval... a Marvin je opravdu dokonalý!