Recenze (271)
Můj otec je šílenec (2012)
nad ocekavani pobavilo
Resident Evil: Odveta (2012)
Prvnich 20 minut bylo celkem zajimavych, ale kdyz se pak probudila a nasadila si svuj sm oblecek, tak to slo do kopru, kdyby vsechny spomalene zabery pustili normalne tak film trva tak 60 minut.
Sinister (2012)
cekal jsem vic
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
no, cekal sem ze to bude uplna hloupost ale nakonec se nato dalo kouknout a ani to tak moc nebolelo.
Amazing Spider-Man (2012)
Sam Ramiho spiderman mel koule tohle se stim neda srovnavat.
Muž na hraně (2012)
pripadalo mi to dost stupidni
Prometheus (2012)
Po dlouhem cekani jsem se konecne dockal, vyborna atmosfera, skvele natoceno i zahrano, pravda napeti by tam mohlo gradovat trochu vice, ale i tak sem se bavil slusne, tesim se na pokracovani.
REC 3: Počátek (2012)
nechapu tak male hodnoceni, kvalitnich zombie horroru je zalostne malo a tento patri urcite mezy to lepsi.
Havran (2012)
film si drzel solidni napinave tempo, ale ten konec byl slabsi
Duna (1984)
jsem obrovsky milovnik sci-fi, tento film sem vydel asi pred 15lety a tehdy me to vubec nezaujalo, takze kdyz sem na nej po letech znova nahodou narazil rek sem si ze mu dam zase sanci, ale to vazne neslo, potencial by to melo, napad velice zajimavy ale je to neuveritelne nudne natoceno, uz skoro od zacatku mi bylo jasne jak to skonci, trapne akcni sceny...no proste tak v pulce sem se modlil at uz je konec.1*hudba1*predloha vic ten film bohuzel nema, tesim se na nejaky reamake.