Recenze (271)
Jump street 21 (2012)
to si zaslouzi highfive
Iron Sky (2012)
Napad je to zajimavy ale totalne to sparasily, spatni herci, totalne nezajimavy a absurdni dej, priserna hudba a efekty. Tak vlastne premislim proc sem tomu daval tu jednu*, jo uz vim za oryginalni uchylnej napad.
Černá hodina (2011)
nebylo to to co sem cekal ale ja mam pro ty mimozemske invaze proste slabost
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Stridali se slabsi a silnejsi momenty, treba v dubaji to bylo hodne povedene, ale nejvetsi slabinou tohoto jinak remeslne skvele zvladnuteho filmu je nudnej padouch.
V cizí kůži (2011)
libil se mi hlavne vulgarni humor, kozy, a prst v zadku :)))
Tintinova dobrodružství (2011)
Celkem sem se nudil, postavy a pribeh mi prisli bez duse a uplne nejvic mne nastvel ten otevreny konec.
Lovec trolů (2010)
vcelku originalni namet i zpracovani
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
nebudu omilat co bylo jiz mnohokrat receno no proste- Jedna trilogije vladne vsem, jedna jim vsem kaze, jedna vsechny privede, do temnoty svaze...
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
vsichni opravdovi milovnici sci-fi to proste museji milovat.
Nesmiřitelní (1992)
Miluju westerny, a tento patri urcite k tem nejlepsim co jsem kdy vydel, nezapomenutelne herecke vykony, syrova divocina a hluboky pribeh k zamysleni.