Oblíbené seriály (10)
F. L. Věk (1970)
Sňatky z rozumu (1968)
Zlá krev (1986)
Byli jednou dva písaři (1972)
Byl jednou jeden dům (1974)
Sanitka (1984)
Simpsonovi (1989)
Ne všechno z amerického humoru u mě „funguje”, ale tento seriál je zrovna jednou z výjimek. Pokud bych si s Američanem, který nezná naše komedie a reálie českého humoru vůbec, měl najít společnou notu, byli by to nejspíš právě Simpsonovi. Poslední série už bohužel ztrácejí někdejší náboj.
Futurama (1999)
Návštěvníci (1983)
"Peníze byly, jsou a budou... No tak ať je po vašem... byly a jsou" prohlásil děda Drchlík nad starými rakouskými bankovkami, schnoucími na prádelní šňůře. Návštěvníci jsou důkazem, že mj. díky komickému střetu výpravy z budoucna s českým člověkem 20. století lze z notoricky známého tématu záchrany Země udělat seriálovou legendu.
Columbo (1971)
Sledoval jsem v dětství poprvé Columba. Dodnes si vybavuju svoji zklamáním spadlou čelist, když místo akčního superpolicajta vystoupil tenhleten "strejda" z otřískaného peugeota. Stejně mě ale přesvědčil a žádný díl jsem potom nevynechal, jak ON to dělal...?