Recenze (73)
Taxi (2004)
Opravdu strašnej remake perfektního Taxi. Jak může distributor napsat, že Queen Latifah je krásná a sexy, to fakt nechápu. Spíš by se hodilo špekatá a hnusná... Ale co mě nejvíc zaráží je, že se pod tento "film" podepsal i Luc Besson.
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Rádoby vtipný seriál...
Stahovák (2009) (pořad)
Co to jako má bejt? Dva rádoby vtipní "moderátoři" trapně komentují videa z netu. Totální zhovadilost.
Pelíšky slavných (2009) (pořad)
Jedna hvězdička za díl s Matějem Ruppertem...
Andaluský pes (1929)
Tento film je prostě šílenost. Nesnažte se ho nikterak chápat. Jde o to, aby ve vás vyvolal nějaký pocit... Fanoušci surrealismu a uživatelé lehkých drog ho určitě docení...
Pýcha a předsudek (2005)
Pro mě obrovská nuda. Jediné na co se dalo dívat, byla Keira Knightley.
Rváčův deník (1995)
Nebýt moralizujícího happy endu, tak jasných pět hvězdiček. Výborné výkony jak od DiCapria, tak od Wahlberga.
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Dlouho jsem se rozhodoval mezi 3 a 4 hvězdičkama, ale nakonec dávám pouze 3, páč ty muzikálové vložky byly fakt otřesný a nudný. Jinak tento film je fakt masakr...
T-music (2004) (pořad)
Jedna hvězdička za díly s Kateřinou Kristelovou. V té době byla fakt nádherná:)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Už když jsem byl malej, tak mně to připadalo dementní.