Recenze (98)
Fase 7 (2011)
Ale jo, celkem dobrá oddechovka...
Bunraku (2010)
Musím říct jeden z nejlepších komiksáků co jsem viděl. Hvězdné herecké obsazení tu není jen na odiv, ale opravdu pro potěchu diváka. Ale nej je stejně ta atmosféra, dostává film do úplně jinýho levelu než by člověk čekal. Vážně povedený kousek *****
Boxerský sen (2011)
Dobře mi tak, měl jsem to smazat hned jak jsem zjistil, že to je jen omyl. Ale ne, já se na to musel dívat...
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
10 let přemlouvání a překonávání odporu. Nakonec na 3. pokus shlédnuto za cenu neuvěřitelného přetrpění nudy a několika usnutí. Ale konečně můžu říct: VIDĚL jsem to....
Krvavá odplata (2011)
Očekávatelně hloupý, ale v pohodě koukatelný akčňák. Na krácení dlouhé chvíle ideální, nic víc z toho vyždímat nelze...
X-Men: První třída (2011)
Kevin Bacon potěšil, ostatní neurazili. Po předchozím dílu jsem očekával alespoň udržení znovu nasazené vysoké laťky, v čemž mě utvrzovaly i trailery, ale bohužel nestalo se tak....série opět propadá do zajeté průměrnosti.
5 Days of War (2011)
Díky super obsahu zde jsem se málem na film ani nepodíval !?! Pravdou je, že se jedná samozřejmě o Kavkaz a zfilmování několika dní Gruzínsko-Ruského konfliktu, který se stranou zájmu většiny světa odehrál v srpnu 2008 jako vyvrcholení dlouhých sporů o práva na území Abcházie a Jižní Osetie. To jsou holá fakta pro upřesnění aby jste vůbec věděli oč se jedná, protože to tu bohužel člověk nikde nevyčte. K filmu řeknu jen to že je to opravdu brutální a silně emocionální zážitek, tudíž zde bude brzy jistě spousta kvalitnějších komentářů. A mimochodem po skončení filmu nevypínejte, před titulky se dočkáte, podle mě, opravdu mistrovského díla, které vás jako ledová sprcha totálně emocionálně dorazí, ikdyž si do té doby myslíte že to už udělal samotný film...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po devátém dílu s rozporuplnými pocity hodnotím 4* Po druhé sérii mi nezbývá než přidat pátou...
Street Kings 2: Město aut (2011)
Tak na jedničku to samozřejmě nemá, ale špatný to rozhodně není...
Cesta samuraje (2010)
Není co vytknout, dávám plný počet..... letos asi prvně.