Recenze (42)
Pravda o zkáze Titaniku (1992) (divadelní záznam)
Hodně slabý... jedna * ze slušnosti...
Gravitace (2013)
Úúúúúúžil sem si to. Doporučuji
Let smrti (2010) (TV film)
Vidět jednou a víc už nikdy, díky.......
Hubbleovy obrazy (2007) (seriál)
Tohle já můžu, bez debaty za pět
Ponorka (1981)
Nemůžu jinak *****
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
Pro mě za *****
Tři mušketýři (2011)
Tak jsem nevěděl, jestli se mám smát - nebo brečet. S Dumasem to má pramálo společnýho, takže se mi daleko před koncem podařilo spokojeně usnout. Sice jsem chudší o jednu slátaninu, ale bez toho budu i dál celkem spokojeně žít.. Slabá jedna *
Ledové tornádo (2009) (TV film)
Slušná sračka, jednu za snahu dát hercům práci....
Koráby útočí (1953)
Dejme tomu, že věřím zpracování.. čemu ale nevěřím, je nevykrášlení ruských gerojů k líbivému obrazu. Spíš podrůměr..
Druhý dech (1988) (seriál)
Po shlédnutí prvního dílu dávám odpad, na další díly nemám žaludek - škoda že nejde hodnotit hůř.