Recenze (777)
Garfield 2 (2006)
Garfield a jeho humor to není nic pro mě. 20% - 1*
Pan chůva, neboli osobní strážce (1993)
Ty wole... co to je toto??? :-D
Nový svět (2005)
Zvláštní, pomalu plynoucí film, který překvapivě nenudí. Možná je to skvělým Farellem, Malickovo citlivou režií, krásnou přírodní scenérií, Hornerovo hudebním doprovodem, to netuším. Bylo zajímavé sledovat, jak se z ničeho tvoří kolonie, město, stát. Naopak mírné zklamání byl Ch. Bale, který překvapivě nebyl výrazný a nevystoupil ze stínu Farella. A ještě ne příliš přitažlivá Pocahontas.
Ohněm, vodou a trubkami (1967)
Vzhledově je to klon Mrazíka, ale příběh je mnohem poutavější, než právě mnohem proslavenější Ruská pohádka. Alespoň, že se Nastěnka už trochu rozpovídala a "odvázala". :-) Nicméně bez dabingu pana Filipovského, to už není ono. Ikdyž se Lábus asi snažil.
Plán hry (2007)
Ale jo, zase tak hrozné to nebylo. Dwayne už nehraje jen Krále Škorpiony... :-D Možná, že je to tou vánoční atmosférou, ale já se vcelku bavil...
Ned Kelly (2003)
Ničím nepřekvapující snímek. Ledger hraje svůj standart, Bloom naopak svůj nadstandart. Film jsem shlédnul jednou a to si myslím stačí ...
Domov šedých motýlů (2008)
Ponuré severské drama s dobrou atmosférou. Z hereckých výkonů mě zaujal pouze "bůh" Olavi Harjula. Hudební doprovod je také podařený. První polovina filmu má spád a téměř nenudila. Ve druhé se příběh rozmělňuje s touhou ukázat nám charaktery jiných "obyvatel" ostrova a to filmu škodí. Tam už jsou pasáže, kdy se divák bude trochu nudit. I přesto je to lehce nadprůměrný film a doporučil bych ho shlédnout každému fanouškovi kinematografie.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Tohle mě nijak neoslovilo. Nápad se světy mrtvých a živých byl originální, ale asi bych si tuhle "pohádku" znovu nepustil. 3***
Zběsilost v srdci (1990)
Tak tohle je totálně ujetej film! V úvodu filmu, Nicolas Cage brutálně rozkřápne lebku frajerovi, který na něj vytáhne nůž a to tak, že mu jí omlátí o zeď, schody, zábradlí a o podlahu. Hmm, dobrý začátek. Po propuštění Cage z vězení, se dozvídáme, že je ujetej do svého saka z hadí kůže a do Elvise, má přítelkyni ujetou do sexu. Ta má ujetou matku a to tak, že chce nechat zlikvidovat milence své dcery. Když vrcholí tyhle ujetiny v motelu, kde přijde večer na pivo Dement, který má psa který štěká (kdo by to byl řekl), zjeví se tři neskutečně tlusté, nahé pornoherečky a hlavně Willem Dafoe! Ten okamžitě rozjede svůj herecký koncert a překvapivě se ho drží svým výkonem i Cage. Najednou se ráz filmu změní a připomíná mi to trochu Tarantina. Vše vyvrcholí brutální scénou po přepadení podniku a Cage jde zpět do vazby. Tady měl asi film končit. Dobrá víla, kterou Cage uvidí po ráně pěstí, už je trochu úsměvná. Závěr filmu mi příliš neseděl, ale nic to nemění na tom, že jde o hoodně originální a kvalitní filmový počin. 4****
Šokující Asie 1 (1976)
Obsahově jde skutečně o šokující věci, některé záběry jsou jen pro silné povahy. Ale že bych si tento dokument chtěl opakovaně pouštět, to se říct nedá. 55% - 3***