Recenze (777)
Utrpení (1997)
Proměna Nicka Nolteho je zahrána bravurně. Jinak je to zdlouhavé, nudné, nezáživné. Pochybuji o tom, že někdo, kdo chová ke svému otci a k jeho chování nenávist, tak bude se chovat ještě hůř než on. No, ale je možné všechno... 55% - 3***
Faktor strachu (2001) (pořad)
Mělo by se to jmenovat spíš Faktor hnusu. Sežrat 10 slimáků a zapít je kravskou žlučí, sežrat 30 cm vyvařeného koňského konečníku ... Humus!!! Pořad se točí jen kolem tohohle - co zase budou muset jíst. Je to podobné, jako Bear Grylls u kterého se zase čeká, jakou živou potvůrku zakousne k snídani. 50% - 3***
Grammy Awards 2010 (2010) (pořad)
Pokud někdo chce show s velkým S, tak se musí zákonitě inspirovat předáváním cen Grammy. Sledoval jsem to do pozdního (brzského) rána a jediné, co se organizátorům nepovedlo, bylo, že zlatý hřeb večera se odehrál zhruba v jeho polovině. Klip Michaela Jacksona ve 3D formátu a přezpívaný z části jinými zpěváky byl jak dělaný na husí kůži. Mary J. Blidge a Andrea Bocelli také předvedli famózní duet. 75% - 4****
Měsíční svit (1985) (seriál)
Neskutečná nuda! Nezachránil to ani začínající "Willík" ... 35% - 2**
Poslední pevnost (2001)
Americký film - legendární generál se dostane do vězení, kde si okamžitě získá respekt a po pár týdnech velí všem vězňům ve víře o převrat ve vězení. Téměř každý trestanec má zkušenost s armádou a má i nějakou hodnost. Navíc mu všichni salutují a chtějí rezignaci ředitele věznice. Vše se podaří - téměř bez problémů. Realita - Vojenský generál, se kvůli neuposlechutí rozkazu, který stojí životy 8 vojáků, dostane do věznice. Od začátku je nepříliš oblíben, je vystaven ponižování ze strany Hispánských spoluvězňů, podstoupí anální styk s mužem, po pokusech o vzepření je pobodán a jako problémový je umístěn na speciální vazbu, kde je v cele 3x4M zavřen 23 hodin denně a pod stálým dohledem. Po půlročním pobytu je vrácen zpět do své "normální" cely a po dalších útocích spoluvězňů spáchá sebevraždu ve sprchách. .............. Vyberte si sami, co by bylo reálnější. 45% - 2**
Za branami pekla (1997)
Tak trochu Tarantinovský styl režie. Tim Roth je zde neuvěřitelně zábavnej a povedl se i český dabing. 75% - 4****
13. komnata - 13. komnata Pavly Břínkové (2010) (epizoda)
Tohle téma šlo absolutně mimo mě. 35% - 2**
Šokující příběhy (2006) (seriál)
Samozřejmě jsem neviděl všechny díly, ale ty co jsem viděl stáli za to. Viděl jsem toho chlápka z Portugalska, který měl na obličeji obří nádor, objížděli s ním doktory po půlce Evropy, sehnali doktora, který mu pomůže a operativně odstraní většinu tkáně. Všechno to vypadalo nadějně a ten MAGOR to těsně před zákrokem odřekne, že už je takhle zvyknutý a že už je starej ... A to nebyl sám - ten s těma nohama co mu koukali z břicha ven, byl to samý! Prý se se svým "bratrem" nedokáže rozloučit... Tak co tam leze!!! 75% - 4****
Žralok útočí 2 (2000)
Tohle byla hrůza. Ten herec v hlavní roli, byl šíleně plastickej a jeho (ne)hraní bylo jako pěst na oko. 10% - 1*
Jump! Nejslavnější naháči světa (2008) (TV film)
Hodně zábavný dokument. Jako fanda sportu, který občas někde i živě viděl tyhle maníky, tak ocením, že neskrývají svojí totožnost. Je to jejich hobby a Jimmy Jump to měl spíš jako takový soukromý totem. Akorát jsem si vždy myslel, že dostanou od pořadatelů, kteří je vyvedou ze stadionu, pořádně nafackováno. A ono nic. :-) 70% - 4****