Recenze (8)
Doupě (2014)
Takhle zprznit francouzskou předlohu, to už jsem dlouho neviděla. Oduševnělé přejmenování Leta na Lina a doplnění klasického amerického kliše - pomsta za zabitého otce policistu, kdy se nakonec zjistí, že je všechno jinak. Že je huba nebolí. Navíc soundtrack nic mnoho.
Čarovný les (2014)
Dve hvezdy za Meryl a Johnyho. Celkove tenhle film zklamal ma ocekavani
Strážci Galaxie (2014)
Jedna z nejlepsich adaptaci. Hned bych si domu poridila maleho Groota v kvetinaci :) Kvalitne natoceno, vyborne kostymy, pekne akcni sceny. We are Groot!
Nádherné bytosti (2013)
...still a better love story than Twilight....
Bláznivá, zatracená láska (2011)
První film, ve kterém mi nevadil, a dokonce mě bavil, Steve Carell a ke všemu romantická komedie. Svižné, s vtipnými okamžiky a pro mě příjemné překvapení.
Mocný vládce Oz (2013)
Velmi předvídatelné... ale vizuální zpracování a barevná přeplácanost mě okouzlily. Navíc ve spojení s 3D (což není zrovna můj oblíbený formát filmu) mají v tomto případě významné plus :)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Tim Burton opet nezklamal! Vyborny film, atmosfera a ozivla zviratka byla perfektni (hlavne Colossus me rozsekal :-) ). Opet muzu pet superlativy na meho favorita :-)
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Skvělý Miroslav Donutil v roli bláznivého sluhy. Nezapomenutelná scéna s klepajícím se pudlikem. :)