Recenze (917)
Sunshine (2007)
Bylo to fajn, celkem dost fajn...audio-vizuální nářez, já jakožto úchyl do perfektního zvuku a vizuální stránky jsem si film i přes jeho celkem fádní příběh užil na 100%. Boyle mě opět nezklamal a Evans, který mě nepřestává poslední dobou udivovat si mě taktéž získal. Rozhdoně jeden z nejlepších filmů tohoto roku, který si dám ještě několikrát rád znovu. Dávám 100%
Šmoulové (1981) (seriál)
Pro mě 50-ti % zábava...hehe, jako malej jsme u toho neseděl :P
Odstřelovač (2007)
Hehe, wtf?? Wahlberg nemá na nájem? Fuqua si myslí, že chytil nový dech?...asi ano...Dávám 10%
15 minut (2001)
Roden s přehledem utáhl celý film, ano, zní to neuvěřitelně, ale je to tak...Dávám 50%
Nahnilý ovoce (2003)
WTF?Je mi až trapně, že za takovou debilitu dávám hvězdičku, ale sám vím jak těžké je ručně animovat postavičky, takže za to ta jedna hvězda...jinak je to odpad, jak už jsem u Rotha zvyklý...Dávám 10%
Eurotrip (2004)
za Matta Damona :)
Krajina přílivu (2005)
Terry je vizionář, který umí stavět kulisy a vytvářet v nich atmosféru, film má zvláštní náboj, je to taková pohádka pro mladistvé, je to sice trochu dlouhé a místy nudné, ale i tak jsem si film užil. Jen tak dál Dávám 80%
Poslední skotský král (2006)
Nuda, jen dík Whitakerovi se to dá, jinak dlouhá nuda...Dávám 50%
Prime (2005)
Sranda byla, takže spokojenost, Thurman a Streep excelentní, na sobotní osmou hodinu jako dělané :) Dávám 80%
Želvy Ninja (2007)
Želvy pro mě nejsou vzpomínko na mládí, bo jsme na ně nikdy nekoukal, teda ano, pár dílů kresleného seriálu jsem měl tu možnost shlédnout, ale kdo ěm zná tak ví, že jsme mládí strávil a Anakinem Skywalkerem a ne s nikým jiným tak chápejte, že pro tohle nemám pochopení :)...ale k věci, filmu dominuje ušlá animace a akce, stopáž je krátká a tak film rychle uteče...ááá, to je všechno, to ostatní mi nic neříká a v mých očích nestojí zato...čáááo želváčcí...Dávám 40%