Recenze (43)
The Dark and the Wicked (2020)
Ti dva sourozenci byli v tomto filmu tím největším zlem. A prosim vás, až vám někdo bude volat ve tři ráno na pevnou linku - zvedněte ten zkurvenej telefon.
Sebevražedný oddíl (2021)
Nedoporučuji. Gunn se bohužel utopil v přepálené R-rated akci a na plátno přenesl špinavé krysy namísto roztomilého mývala.
Influencer (2022)
Nedoporučuji. Závěrečný titulkový song si ovšem najdu na Spotify.
Karanténa smrti (2022)
Scéna, kdy si vrah naběhl na ránu pádlem byla opravdu komická. Nicméně už dlouho předtím jsem měl pocit, že sleduji hororovou komedii.
Nene (2022)
Obviňuji Peeleho z toho, že měl oscarové ambice.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Mám tragickou zkušenost s takřka totožným psychopatem jako je Jacek. Také využíval a stále využívá moderních technologií, aby konal zlo ve svůj prospěch, respektive pro zábavu a ukájel tak jeho potřebu takové věci činit, být dokonalý, nadřazený a nikdy neodhalený. Některé scény jsou prakticky identické s tím, co jsem prožil, nebo prožili jiní, kterým tento psychopat změnil život. No, nikdo ho dnes (snad) neoslavuje. Naopak. Nutno také podotknout, že zlo rodí zlo. Bez hodnocení.
Prokletá vesnice (2019)
Úvodní desetiminutová sekvence vysoce převyšuje zbytek filmu.
Walk the Line (2005)
Pro člověka, kteryho nebavej zfilmovany biografie je to lehce nadprůměrný dilo s jednou scénou, která mi nahnala husí kůži a jako vždy skvělým Phoenixem. No, ale pak si pustiš Johnyho poslední HURT na youtube a buď doceníš nebo ne.
Hokejový zázrak (2004)
One man show Kurta Russella a lehce nadprumernej sportovni film.
To Kapitola 2 (2019)
Podle špatnýho scénáře To dobře nenatocis. Kdo si myslí opak je objektivně mimo a měl by se věnovat věcem, kterým rozumí.