Recenze (47)
Pařba ve Vegas (2009)
megatrapnost a nejpřeceňovanější film za poslední dobu.
Terminator Salvation (2009)
naprosto nedůstojné pokračování. scénář o ničem, hrozná režie mcg, bale nemá absolutně co hrát, v podstatě se jedná o vedlejší roli....
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
neuvěřitelně přeceněné. oproti prvnímu dílu zbytečně natahované a bez náboje
VALL-I (2008)
bezkonkurenčně nejlepší kousek od pixaru.......a zároven jedno z nej roku 2008
Temný rytíř (2008)
maximální zážitek!!! nepamatuju, kdy jsem naposledy z kina odcházel s tak silným zážitkem. to co předvedl ledger překonalo všechna moje očekávání. hudba h.zimmera opět neskutečná
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
jsem fanda serie, poslední křížovou výpravu považuju za jeden z nej filmů, které jsem kdy viděl, ale tohle mne opravdu nenadchlo. jenom z nostalgie nemůžu dát více jak tři *. opravdu nevim, co můžu hodnotit kladně, atmosféra 50.let se mi k indymu vůbec nehodí, záporáci jsou extremně nudní, stejně jako všechny další vedlejší postavy, obtloustlá karen allen mě vyloženě rozčilovala, akce veskrze průměrná, ani shia mne nepotěšil. jen harrison ford nezklamal a ač zestárl, bylo potěšující ho vidět stále ve formě. ted už ale jen doufat, aby tohle byl opravdu poslední díl............
Noc patří nám (2007)
slabota. noc patří nám se rozjede ve slušném tempu, eva mendes je k nakousnutí, ale postupně se film vytrácí až zapadne do průměru. ani herecké výkony ničím zvlášt nezaujmou. za zmínku stojí snad jedině "deštivá" automobilová scéna.
Pravidla násilí (2007)
tři hvězdičky za film a jednu za gillian, nebo možná naopak
Pokoj 1408 (2007)
zklamání. čekal jsem horor, dostalo se mi psycho podíváné místy připomínající slabý odvar z lynche.
Vítězové a poražení (1999)
jednoznačně nejlepší film se sportovní tematikou, který jsem viděl