Recenze (164)
Záchranáři (2006)
Průměrnější a klišovitější film než je tento, tu už dlouho nebyl. Potěší ale dobré akční scény, prostředí záchranářů a Costner, který v padesáti chytá druhý dech.
Vlajky našich otců (2006)
Zklamání. Válečné scény jsou sice dobré, ale zbytek (drtivá většina filmu) je nudný a bez emocí. Snad bude pohled z japonské strany zábavnější.
Rituál (2006)
Příšerně nudný a hloupý film, který nezachraňuje ani Cage.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Srovnání s knihou nebo divadelní hrou tenhle snímek neustojí. Přesto je dobře, že vznikl. Rád jsem po dlouhé době viděl český film, u kterého jsem se nenudil a neviděl v každém záběru nějaký product placement.
Saw 3 (2006)
Originalita, nápaditost či moment překvapení je pryč. Zůstala jen brutalita, a že jí neni málo. Jestli tahle série bude pokračovat dál, tak zhruba pátý díl už budou jen jatka bez příběhu. Zastavte to!
Oktoberfest (2006)
Sledovat některé filmy za střízliva by se mělo zakázat. Beerfest je jedním z nich.
Žena ve vodě (2006)
Tak tímhle filmem Shyamalan opravdu hodně ulítnul. WTF?
Jackass 2 (2006)
V podstatě to samé co jednička, jen je to víc nechutný a méně vtipný.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Konečně akční film, který je opravdu non-stop. V rámci žánru se tomu nedá co vytknout. Originální nápad, originální zpracování a i ten konec rozhodně není klišé. Jestli-že máte potíže se srdcem, tak tomuhle filmu se vyhněte velkým obloukem!
Síly temna (2006)
Nechápu proč se podobné filmy vůbec točí. Vždyť i na papíře to muselo vypadat jako totální kravina.