Recenze (23)
Red (2010)
9/10
Mys hrůzy (1991)
8/10
Orphan (2009)
8/10
Smrt přichází v bílém (2003)
8/10
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
7/10
Nezvratný osud (2000)
7/10
Králova řeč (2010)
7/10
G. I. Joe (2009)
5/10
Chůva v akci (2010)
6/10
Iron Man (2008)
8/10