Recenze (279)
D.N. Angel (2003) (seriál)
Jestli se da v originale pocitat s roztomilymi hlasky, v anglickem dabingu pak leda s dospelackym knucenim. Neomalene preskakovani mezi zanry, jakoby z klobouku napadu vytahovane namety scen bez predchozich souvislosti.
Wolf's Rain (2003) (seriál)
7/10 Strastiplna cesta vede do raje. Obcas najdete kolem i pohozenou hlubsi myslenku. Jinak ale zadne piplani se stvoritelu s detaily.
Zátah: Vykoupení (2011)
Masakr...
Dennó coil (2007) (seriál)
7/10 Cyberfantasy dobrodruzstvi o particce skolaku prozkoumavajici tajna zakouti vylepsene reality.
Domov šedých motýlů (2008)
7/10 Nic originalniho, i kdyz me (jako jeden z mala filmu) donutil se nad nekterymi sdelenimi zamyslet.
Volavka (2002)
Asijsky zasmodrchane a stejne primocarejsi nez polopatisticka predelavka glorifikujici policejniho supermola.
Andy Goldsworthy (2001)
Samoucelne hrady z pisku, ktere maji byt jakousi "umeleckou" analogii krajiny? A ja zatim cekal dokument o rekach, to mam za to ze si nectu obsah:)
Pearl Jam Twenty (2011)
Abych mel z dokumentu pocit, ze se mi kapela libi vic nez tomu ve skutecnosti je, jako se to povedlo Foo Fighters, je u Pearl Jam o tridu tezsi :( Takze jen nadprumerne nahlednuti do historie vyjimecne skupiny.
Adamova jablka (2005)
Zvracene kouzelne napravovani gauneru Bozim synem.
Muž s kinoaparátem (1929)
Az moc dobry hudebni doprovod mi znemoznuje objektivne zhodnotit ciste samotny vizualni experiment. Bud jsem hvezdicku ubral nebo pridal, proste naprosto omamen.