Recenze (183)
Vana espuma (1998)
Příšerný patrně studentský film o mladíkovi, který si vyměňuje místo se svým snovými komiksovým výmyslem. Skutečně špatný scénář s rádoby filosofickým závěrem.
Panika v městečku (2002) (seriál)
Něco takového mi už delší dobu chybělo. Belgický absurdní masakr. Tyhle chlapíky, ženštiny a zvířátka prostě musíte mít rádi. Vše na youtube v asi 5-ti minutových epizodách. A bonusy pro milovníky na http://www.paniqueauvillage.com
Babyroussa the Babiroussa (1994)
Ujetá belgická imaginace o jakémsi praseti, které dostane hlad a musí pro to lecos udělat. Nenásilné, svěží, zábavné K vidění na http://www.youtube.com/watch?v=m7O16hWw52c Zkuste od něj také ještě dokonalejší Panique au Village
Lumaaq: An Eskimo Legend (1975)
Eskymácká legenda vyprávěná v eskymáčtině. Projekt na podporu inuitů v Kanadě. Po pravdě řečeno, dost nuda.
Na východ od ráje (1955)
Kniha sice může být dobrá, téma je velmi zajímavé, Dean hraje celkem dobře, ale scénář psal někdo na záchodě při zácpě. Všichni herci pomalu tlačí svoje monolgy i dialogy do ztracena a nehorázná nudna se rozlévá celým filmem. Naivita z plátna jen teče. Rebela bez příčiny mám rád. Vysoké hodnocení tohoto dílka je snad zas jen na vrub tomu, že se lidé bojí kritizovat legendy.
Džentlmenský duel (2006)
Škoda plýtvání tak dobré animace. Jak se říká: "viděl jsem už hodně lepších"
Krysař (1933)
Slabší. Velmi změněný známý příběh na pohádku pro Walt disney děcka.
Drugaja storona (1994)
Středně vtipné dílko ze života červíka.
Hotell E (1992)
Co jsem tak vydedukoval. Hotel E, je to i n klici, je Evropská unie, kam se chystaji oni nevzhledni a nudni sedi lide. Postupně se odkrývají i vady barevného světa. No vlastně proč ne. Ale asi hodně nemám rád tento druh animace.
Rubicon (1997)
není špatné, ale stačí jednou. Přál bych si ještě víc imaginace při zblbnutí z řešení zapeklité otázky.