Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Dej,herci, charaktery, hudba, scenar, rezia, kamera, prostredie, vernost............kde som prestal? Aha, uz viem.....DOKONALE!!!
Nelítostný souboj (1995)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Poslední Mohykán (1992)
Apokalypsa (1979)
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Konecne videne na velkom platne. O tom som vzdy snival. Dlhe? Mozno. Ale nudne? To urcite nie. Tento film nesadne kazdemu, ale pre mna najlepsia Eastwoodovka a najlepsi western. "When you have to shoot, shoot, don't talk."
Temný rytíř (2008)
Desperado (1995)
Film, ktory sa da pozriet kedykolvek. Charizmaticky Banderas ako neohrozeny pomstitel by zvladol aj Chucka Norrisa. Skvela hudba, v podani (okrem inych) Tito & Tarantula. Cheech Marin ako "short bartender" vynikajuci. Rodriguezov najlepsi pocin - tesne poraza Sin City. "I'm sitting......and in walks.......the biggest Mexican I have ever seen"