Oblíbené seriály (10)
Dalziel a Pascoe (1996)
.....menej nemozem, to by som siel proti sebe :-) nie kazda epizoda = 100% kvalita ,ale Dalziel v podani Warrena Clarkea v dabingu Oldřicha Vlacha je postava ktora sa cloveku vryje pod kožu.
Simpsonovi (1989)
Psychoterapia zdarna !!! Bohužiaľ nie je Vlastimil ako Vlastimil,aj keď sa nás Zdeněk Štěpán snaží presvedčiť o opaku.
Frasier (1993)
Návyková zaležitosť.Povinné pozeranie a písanie "pozerateľského denníku" na zakladných školách!!!
Červený trpaslík (1988)
Za tie "premrhane" hodiny pri trpaslikovi isto zhorim v pekle alebo skoncim v kremikovom nebi :-)
Teorie velkého třesku (2007)
Dva a půl chlapa (2003)
Z tým Káčerom som to nejaký ten rok ignoroval.Nakoniec sa ukázalo že to vôbec nebolo zlé aj s ním.Ach tie predsudky.....
Hvězdná brána (1997)
Lepší Sci-Fi serial už isto nebude.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995)
V dobe pred internetom a občasných videorekordérov som musel piatok večer zanechať večernej zábavy po baroch a puboch a bežal som domov ako o dušu aby som stihol nový diel na ČT1.To dnes už asi nikto nepochopí... :-D
M*A*S*H (1972)
Raymonda má každý rád (1996)
Fantastická rodinná sága.Na tak malom priestore sa podarilo dosiahnúť tak veľa.Keď nerátam Simpsonovcov -Tí su kreslení,tak potom rodina Baronových je najlepšia TV rodinka so živými hercami.