Recenze (250)
Schindlerův seznam (1993)
Škoda toho závěru, mohlo to být skoro dokonalé.
Maska (1994)
"Vem si to a vypadni, mám tě dost." - Jedna z mých lásek z dětství, viděl jsem to aspoň 10x, super Carrey, ještě lepší pes (Russella už mám též doma) a krásná Diaz (i když s hraním je to horší, ale to zas tak nevadí)...prostě plný počet.
Troja (2004)
Propadák, kdyby to viděl Homér tak se určitě zastřelí.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Pitta mám docela rád, ale tohle je spolu s Trójou asi jeho nejhorší film. Nakonec jsem se teda dodíval, ale bavil mě jen začátek, zbytek je kolosální nuda s trapnou zápletkou...
Tuvalu (1999)
Asi nejzajímavější film co jsem zatím viděl (kromě Tetsua)...
Apollo 13 (1995)
Strašná nuda, navíc nemám rád přehnaný americký patriotismus...
Rocky V (1990)
Horší to být asi už nemohlo...
Vodní svět (1995)
Lepší než Postman, ale to zas není tak moc že?
Zámek hrůzy (1999)
Tohle je horor asi tak, jako je Zdeněk Troška dobrý režisér...
Posel budoucnosti (1997)
Věřím ve Spojené státy:). Příliš dlouhé, proamerické a naivní...