Recenze (6 414)
Hrdinové ohně (2017)
Ten konec jsem nepobral ... jak to mohli tak zvorat ... ale ono to celé šlo mimo mne ... ale dobří herci/čky to drželi nad vodou ... příště nějaké lepší téma ...
Kořist (2019)
To je ale kravina ... ale zabaví ... účel splněn ...
Annabelle 3 (2019)
Nuda a zase jen nuda ... usnul jsem při tom ... pak mě probral akorát řev panenky ... ale najednou už byl konec ... hrůza ... v tom špatném smyslu ...
Noc hrůzy (1985)
Skvělé masky ... zábavné ... správně temné ... napínavé ... to můžu ...
Hrůzná noc 2 (1988)
Oproti jedničce strašná nuda ... pilo mi to krev ...
Ztracená minulost (2019)
Čekal jsem to více akční ... nuda ... unavené ... žádné "překvápko" se nekonalo ...
Čínská čtvrť (1974)
Dobře zahrané, dobře podané, dobře napsané, dobře zábavné, ... velmi špatně ukončené ... ale to nejspíš schválně ... bohužel to nedávalo moc smysl ... budiž ...
Nekrotronic (2018)
Tak trochu jiní krotitelé duchů ... na zabití času ok ...
Jmenuji se Bruce (2007)
Místy vtipné ... takový standard s Brucem ...
Bubba Ho-tep (2002)
Pro mě blbost ...