Recenze (57)
Cukrárna (2010) (seriál)
Nudný seriál. Ať dělám co dělám,nemůžu tomu přijít na chuť. Občas mě sice pobavi trio důchodkyň,ale sráží to linie mezi matkou a dcerou a jejich věčné trucování a hádání se. Je to holt zaměřené na ženské ve středním až důchodovém věku.
Princ a já 2 (2006)
Kýčovitá pohádka o nesympatickém ublízaném králi a nesympatické barbie Paige. Celý děj je postavený na hlavu a taktéž nepochopím že si nedokáží tvůrci sehnat nějaké pěkné místo v Dánsku. Jedna hvězda za postavu Sorena( jediného normálního člověka v blázinci).
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Ačkoli nejsem fanda fantasy a ani SG1 mě nezaujala, na tenhle seriál se ráda kouknu. Je to přiměřeně akční, občas vtipné a postavy jsou velmi sympatické,hlavně Sheppard a Zelenka- konečně Čech mimo naši galaxii :)
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Je to sice prvoplánová agitka plná soudruhů, ale někteří herci byli v mládí celkem k světu.Proto 2*
Muzikál ze střední (2006) (TV film)
Ze všech tří natočených dílů nejmenší zlo. Jinak nic moc. Napomádovaný Efron a jeho příšerně dokonalá slečna Vanessa jsou otravní. Jedna hvězda za některé písně (When was me and you).
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Celou dobu jsem si v kině říkala,proč jsem se nechala přemluvit k tomu,abych na to šla? Napomádovaný Ken Zac Efron se svoji dokonalou Gabriellou a s dokonalou partou kamarádu mě silně iritoval. Bylo to sladké jak cukrová vata (grr) Jedna hvězda za některé dobré songy a taneční čísla a také za nechtěný humor.
Mravnost nade vše (1937)
Jeden z mých nejoblíbenějších černobílých filmů. Je těžké si nezamilovat přespříliš mravného profesora Karase a jeho"dokonalou" rodinu.A korunu tomu dodává i Mach se svým smíchem:). Proč už se netočí takové filmy?
Fantomas (1964)
Byl jsem tady,příjdu zas...na tenhle film se můžu dívat pořád a neomrzí mě. Skvělí herci ( Jean Marais ve své úžasné dvojroli a samozřejmě též Louis de Funes jako nezapomenutelný komisař Juve), je to dostatečně akční i vtipné. Prostě francouzská klasika.
Pianista (2002)
Krutý a přitom dojemný film o naději a síle k životu.V hlavní roli si nedovedu představit nikoho jiného než Adriana Brodyho.
Pokémon (1997) (seriál)
Lepší než Digimon.Dneska už bych asi dala odpad,ale ty vzpomínky na dětství způsobují to,že toho nejsem schopná.