Recenze (57)
Dětská hlídka (2008) (seriál)
Na rozdíl od jiných dětských seriálu mi tenhle nevadí,ba dokonce se na něj občas ráda kouknu i když se o psy moc nezajímam:)
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Sem tam jsem se bavila nad stupiditou tohoto seriálu,ale pak už to ani nešlo,protože z toho se stal úplně zdegenerovaný ODPAD!Velké štěstí že skončil!
Simpsonovi (1989) (seriál)
Seriál mého dětství,který neomrzí. Některé díly můžu vidět několikrát dokola a vždycky mě rozesmějí.
Charly (1968)
Připadalo mi to oproti povídce trochu ochuzené (což lze čekat, když je to filmová adaptace) a trochu mi vadilo zaměření na vztah Charlieho a slečny Kinianové.Ale jinak to bylo celkem pěkné. Charlie byl takový jak v povídce.
Až tak moc tě nežere (2009)
Trochu nudný film,chvílemi bez děje.Dvě hvězdy dávám za snahu a skvělé obsazení
Rosamunde Pilcher - Cornwallská romance (2006) (epizoda)
Stačilo mi vidět půlku filmu a hned mi bylo jasné,že to je příšerná romantická slátanina.Musela jsem se při těch v uvozovkách dojemných scénách smát.
Stmívání (2008)
Původně jsem chtěla dát 1 hvězdu za hlavní hrdinku,ovšem potom co se pod vlivem zamilovanosti začala chovat jako slepice,tak jsem řekla ODPAD!Pattinsona radši komentovat nebudu,protože se na něj nedalo dívat.Děj byl nudný a zatímco mé vrstevnice čekali na nějakou chvíli kdy to bude dojemné,tak já se modlila,at' už to skončí.