Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Kdybych mohl někde přidat nadstandartní hvězdičku, byla by to určitě trilogie Pána prstenů. Úžasná atmosféra. Kdybych se vrátil do dětství, tak bych si určitě přál být půlčíkem.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
District 9 (2009)
Statečné srdce (1995)
Predátor (1987)
Film udržuje skvělé napětí po celou svou délku. Efekty sou na tu dobu naprosto perfektní a i dnes, když si film pustím tak mě "lovec trofejí" připadá jako nejdrsnější vesmírný zabiják co může být. Kultovní záležitost!!