Recenze (618)
Letní válka (2009)
Mamoru Hosoda potvrdil, že umí. Toki wo kakeru shōjo je sice lepší, ale tohle za ní moc nezaostává. Škoda jen, že ke konci to bylo chvílemi až moc přehnané.
Jeulgeoun insaeng (2007)
Tak tohle byl mazec. Výborná komedie, která zvedne náladu. Celkovým pojetím mi hodně připomíná filmy Shinobu Yaguchiho, protože i tady srší optimismum odkud může a člověku ani nevadí dramatické scény. Po nich totiž přijde vždy něco optimistického. A ten závěr. Na stejném principu jako například u Suwingu gâruzu (kdo viděl, ten ví :-) ).
Ip Man 2 (2010)
Mohl bych zkopírovat svůj komentář z prvního dílu, ale to bych se jenom opakoval. Film je totiž totožný, akorád s jiným hereckým obsazením. Nevadilo mi to a bavil jsem se výborně.
Džúni kokuki (2002) (seriál)
K tomuhle seriálu tady bylo asi řečeno úplně vše. Mě osobně vadilo ustřihnutí pár příběhových linií bez nějakého zakončení.
Lítám v tom (2009)
Příjemná komedie se skvělým hereckým obsazením, které doprovází ještě výborný hudební doprovod.
Avatar: Stvoření Pandory (2010) (TV film)
Mohlo to být ještě delší a podrobnější.
Přicházím s deštěm (2009)
Tak tohle je opravdu velké překvapení. Výborný thriller s opravdu geniálním audiovizuálním doprovodem a hereckými výkony.
Sim Salabim (2008)
Tak tohle jo. Mnohem lepší jak některé jiné pixarovky.
Where the Hell is Matt? (2008)
Skvělý nápad, skvělá hudba a šílený tanec. Žádné jiné video na Youtube jsem neviděl tolikrát, jako tohle.
Chirurgové (2005) (seriál)
Začal jsem to sledovat od půlky 3. série a celkem mě to chytlo. Když to tak vezmu, tak 4. série Grey's Anatomy je mnohem lepší jak 4. série House M.D.(srovnání jsem si nemohl odpustit). Doufám, že tady se kvalita udrží, nebo ještě poroste. Ne jak u House M.D. kde klesá a klesá a klesá ....