Oblíbené filmy (10)
12 opic (1995)
Bohužel asi nikdy nebudu schopna najít vhodná slova, abych dostatečně věrně popsala jak neskutečně zkurveně geniální tenhle snímek je. Pro mě absolutní top všech topů. Gilliamův majstrštyk!
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Truman Show (1998)
Líbí se mi, jak je divák nejdřív dlouho o krok napřed, než hlavní hrdina a pak se ty role úplně obrátí. Perfektně vygradovanej konec. „...Tak co ještě dávájí?“
Klub rváčů (1999)
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Donnie Darko (2001)
Život Briana (1979)
Pokoj (2003)
Začíná to jako péčko, ale končí to jako céčko a takového zvratu není schopen jen tak někdo! Wiseau má můj obdiv!