Recenze (238)
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
"Stone Cold" Steve Austin rozdává rány na ostrově plné vězňů. Je to ale dosti průměrné béčko.Give me hell yeah!!!
Bez soucitu (2010)
Velmi dobrý Travolta. Některý hlášky zabíjí . Scénář se moc neřešil , ale akce to plno vynahrazuje.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Pěkný auta. Ale to je tak asi všechno, strašně debilní a bohužel to není ani zábavný.
WrestleMania XXVII (2011) (pořad)
Velmi výrazně zde chybí MitB ladder match. Některé hvězdy zde nedostanou tolik prostoru jaký si zaslouží např. Morrison nebo Ziggler. O 8 tag team zápasu ani nemluvim. Naopak + celé show je The Rock. Výborný návrat. A na konci Rock bottom na Johna Cenu, to byla velká lahůdka. Nejlepší zápasy byly jednoznačně Triple H vs Undertaker, Mysterio vs Rhodes , Orton vs CM Punk, Del Rio vs Edge. Main Event byl nudný.
Světová invaze (2011)
Vypadá to velmi pěkně. Bojové scény jsou dobře natočeny.Ale je to takové hloupé.
WWE Extreme Rules (2011) (pořad)
Normálně bych dal 4*. Ale díky tomu , že Christian získal jeho první World Heavyweight championchip v WWE dávám 5*. Na velmi dobré úrovni byly zápasy Randy Orton vs CM Punk a Rey Mysterio vs Cody Rhodes to jsem ale docela očekával. Velmi mě překvapil Main Event Cena vs Morrison vs Miz. John Cena podal výborný výkon a zaslouženě získal WWE Championchip
Králova řeč (2010)
Colin Firth a Geoffrey Rush tento film táhnou neuvěřitelnými hereckými výkony. Nebýt těch dvou byly by to 4*. Trochu jsem měl obavy abych z tohoto historického snímku nebyl zklamaný. Ale film mě opravdu bavil.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Vtipný a zábavný horor, ale jen do té chvíle než má přijít konec. Konec přijde a film se najednou změní jde naprosto o průměrný konec . Jenom plný klišé. Ale do té doby se opravdu pobavíte. Hlavně začátek je plný svěží energie a sází vtipnou scénku jednu za druhou. A také způsob úmrtí je zachycen vtipně s dávkou brutality. Pěkných 70%.