Recenze (33)
Flash (2014) (seriál)
Vůbec to není špatný. Seriálu se zatím daří vyhnout se neduhům a trapným kliše z Arrow, zároveň si však drží jiskru a kouzlo svého staršího bratříčka. Jen se trochu bojím, že to Flash dlouho neudrží. Koneckonců, první řada Arrow taky byla super a pak to šlo jen z kopce.
Válečný kůň (2011)
Příběh o koni? Vážně? Když jsem v kině viděl trailer, kde při západu slunce běží hlavní hrdina kůň, myslel jsem si, že je to parodie. Bohužel ale nebyla...
MacGyver and the New Citan (2012)
Nejsem fanoušek MacGyvera - Richard Dean Anderson bude pro mě vždycky plukovník O'Neill, asi hlavně proto, že seriál MacGyver je starší než já. Ale tenhle minifilm/reklama je naprosto parádní! Nadhled, břitký humor vtipná pointa... jestli je takovýhle i celý seriál, tak bych ho měl jít asi stahovat.
Arrow (2012) (seriál)
Rozeberte si Arrow do detailu a získáte nepříliš lákavý seriál. Plno seriálových klišé, tuctové zápletky ve fillerových dílech, opakované vstávání z mrtvých, hlavní hrdina co krom sestry a matky ojede každou ženskou co se v seriálu objeví (bez přehánění) a moje "oblíbené" - kozaté blondýny co se vyznají v biologii, matematice, chemii, IT a jsou schopné sejmout holýma rukama celý SWAT tým, přesto, že by v reálu byly rády kdyby si samy vyměnily žárovku. Když se to ale celé dá dohromady a tak nějak uhladí, vzniká poměrně sympatický seriál se správným mixem akce, příběhu a pohledných ženských protagonistek. V první sérii navíc úroveň zvedají velmi dobré flashbacky z ostrova a tak si vás seriál alespoň na chvíli získá. Ve druhé sérii se klišé začínají opakovat a seriál tak místy kopíruje sám sebe, navíc krajně nesympatická Sara *SPOILER ALERT* vrativší se ze záhrobí dostává čím dál více prostoru. Přesto si seriál drží nadprůměrnou úroveň nad hranicí koukatelnosti a tak to vypadá, že budu sledovat i sérii třetí.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Jo jo, přiznávám, přítelkyně mě donutila koukat se na PLL s ní a tak jsem nakonec viděl asi tři série. Ale s každým dílem byl neustále uměle natahovaný děj nesnesitelnější a nesnesitelnější. Postupně se jednotlivé "záhadné" zápletky stávají čím dál víc předvídatelné až jediné, co vás může překvapit, je odhalení A, které ale nepřichází a nepřichází. Realističnost celého děje rovněž postupně klesá až na zhruba úroveň Pána prstenů a tak si u nejedné scény říkáte takovéto klišé "Proč se sakra ty postavy nechovají jako reální lidé ale jako prasata jdoucí dobrovolně na porážku?". A co mi pije krev nejen v PLL je snaha udělat ze 17-ti letých, 40-ti kilových subtilních ženských protagonistek chladnokrevné bojovnice a řešitelky záhad všeho druhu , které se ale hned v následující scéně rozbrečí, protože jim jejich přítel oznámil, že už jim nevěří, nebo že jim došly šminky. Přidejme k tomu trapné milostné zápletky pro pubescenty a vznikne tak smrtící kombinace, kterou zkrátka nešlo dokoukat ani díky docela pohledným slečnám.
Spring Breakers (2012)
Nebýt závěrečné půlhodinky, snad bych uvažoval i o 4 hvězdičkách. Popravdě řečeno, čekal jsem víceméně bezduchou promenádu pařících polonahých kundiček, což sedělo asi tak do půlky filmu. Pak ale přichází jakýsi pokus o hlubší přesah do pseudofilosofických vod, který mě ale jednoznačně minul a tak zůstává u plytkých keců a snahy o umělecké záběry. Nakonec jsou tak z toho jen 3 hvězdičky a to buďme ještě rádi, že se nám Selena Gomez nepokusila v závěru vysvětlit smysl života.
Jackass: Děda Mizera (2013)
Zklamání. Po traileru jsem se na dědu fakt těšil, ale zas taková bomba to nebyla. Pár drobnejch scén, některý vás šokujou, u jinejch se smějete, ale legenda z toho nebude. Emocionální linka děda-vnuk podle mě dost zbytečná, stačilo by jen lehce slepit jednotlivý scény dohromady. Celkově ale slušná jednohubka. Jo a nevypínejte film před titulkama. Ty nejlepší scény běžej právě během nich.
Movie: The Movie (2012)
Naprosto luxusní!
Paranormal Activity 4 (2012)
Kdo má neustále sílu točit další a další díly téhle tragédie, která byla odsouzená k zatracení již od prvního dílu? Že je soudnost tvůrců přebita vidinou zisku, to je normální, ale kdo proboha na tohle, kromě znuděných pubescentů, chodí do kina? Sponzorovat další a další díl tohodle braku koupením lístku připomíná formu masochismu.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Jsem rád, že to po mém hodnocení spadlo ze 72% na 71%... co víc k tomu filmu říci.