Oblíbené seriály (7)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Pán času (2005)
Doctor Who (1963)
Spartakus (2010)
Všichni známe příběh o mocném Spartakovi, který osvobodil přes 70 otroků a vedl ty to vzbouřence proti císaři. Přidejte k tomu zradu, emoce, vášeň a pořádně našpláplé souboje jako tomu bylo u tří stovky a získáte skvost jménem Spartacus Blood and Sand. A co ho vlastně dělá tak unikátním kromě soubojů? Hlavně příběh který je pojat trochu jinak než ten původní a tak dává scénáristům možnost pořádně si s charaktery postav vyhrát. Pro mě jeden z nejlepších seriálů vůbec .
Spartakus: Bohové arény (2011)
Od bohů arény jsem si moc nesliboval, bral jsem to jen jako doplnění informací o domu Batiatu a také jsem čekal až se uzdraví Andy. Ovšem hned po prvním díle jsem se do toho tak zažral že těch 6 dílu uběhlo v cupu letu, konec mě totálně rozsekal a já začal hledat info o dalším Blood And Sand ( Vengeance ), po té jsem zjistil že Andy nad nemocí prohrál :-/ . Doufám že se Vengeance povede ... ( R.I.P Andy )