Recenze (9)
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Oproti jedničce má RE: Apokalypsa mnohem více akce a rychlejší spád. Od začátku až do závěrečných titulků je to parádní akční jízda, kterou jsem si maximálně užil.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Karlík a továrna na čokoládu je velice příjemný pestrobarevný film, který zcela jistě dokáže pobavit děti i dospělé. Líbil se mi pohádkový příběh a mile mě překvapila spousta vtipných scén. Když k tomu přičtu ještě instrumentální hudbu Danyho Elfmana, kvalitní herecké obsazení v čele s Johnnym Deppem a srandovní Umpa-Lumpy, nezbývá mi, než dát plný počet hvězd.:-)
Kmotr (1972)
Na tento film jsem se rozhodl podívat hned po přečtení výborné Puzovy knihy a musím říct, že naplnil mé očekávání. Film má dobrou atmosféru 40. a 50. let, kvalitní scénář, který se drží knižní předlohy a také herecké výkony, především Marlona Branda a Al Pacina. Kmotr mě v průběhu sledování doslova přikoval do křesla a proto nemám sebemenší výtku. Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.
Tenká červená linie (1998)
Výborný válečný film s hvězdným hereckým obsazením. Nejvíc se mi na tomto filmu líbila "bitva o kopec", která je perfektně natočená a vypadá realisticky
Mrazík (1964)
Hezká ruská pohádka, kterou jsem zhlédl už mnohokrát a pokaždé mě dokáže pobavit. Každý rok o Vánocích se na Mrazíka vždy rád podívám. Velkou zásluhu na mém hodnocení má vynikající český dabing.
Komando (1985)
Komando je výborná akční klasika osmdesátých let, která mě asi nikdy neomrzí. I po několikerém zhlédnutí se stále dobře bavím. Některé scény jako například "v letadle", "nakupování", a další zkrátka vždy pobaví. Arnie v nejlepší formě. Tomuto filmu nemůžu dát jiné hodnocení než 5*.
Pokémon (1997) (seriál)
Japonský fenomén Pokémon mě svého času dokonale pobláznil. Sbíral jsem kartičky, samolepky a (skoro) každou sobotu a neděli ráno koukal na tento seriál. Je to pěkná nostalgická vzpomínka na dětství a proto dávám 4*.
Rambo: První krev (1982)
Rambo: První krev je podle mě nejlepší a také nejrealističtější film z celé Rambovy série. Tento film jsem viděl už mnohokrát a přesto mě stále baví. Má perfektní originální příběh, který je věrohodný a dá se mu snadno uvěřit. Slyovi role válečného veterána z Vietnamu vyloženě sedla. Mezi další velká pozitiva patří samozřejmě hudba, která umocňuje můj zážitek z filmu a nemůžu také opomenout výborné akční scény. Ramba by si něměl nechat ujít žádný fanoušek akčního žánru.
Expendables: Postradatelní (2010)
Na tento film jsem se hodně těšil a musím říct, že mě v ničem nezklamal. Je to skvělá akční řežba, ve které je spousta vystřílených nábojů, soubojů, výbuchů (hlavně na konci) a k tomu všemu kopa vtipných hlášek. Expendables: Postradatelní je pro mě jeden z nejlepších filmů roku a dávám plný počet, protože jsem se skvěle bavil a byla to pro mě pastva pro oči. Doufám, že Sly natočí minimálně ještě jedno pokračování.