Recenze (500)
Sněhurka a lovec (2012)
Ne. To se nedá. Ač mám občas tendence se zastávat Kristen (rozhodně ne kvůli Twajlajtu), tak tahle role v žádném případě neměla připadnout zrovna jí. V podstatě za celý film nic neudělala, jen hekala, a všici se z ní mohli pokadit. Proč, proboha? Pan Lesník byl taky úplně k ničemu, pokud samozřejmě člověk nepočítá ten jeho vožralecký voslint mrtvé Sněhury. Celé se to táhne jak vlasy v psím výkalu, nějaký "wow" moment nikde. Zbytečné. Pak už ani ta fajn temná atmosféra nepotěší.
Alenka v říši divů (2010)
I když už je to nějaký ten "pátek", co jsem se usadila v kině, abych zhlédla 3D projekci, stále si pamatuji, co jsem si řekla po skončení - "A za to jsem utratila 300Kč?" Kostýmy, Depp - jedna hvězda.
Nangrang 18 seh (2004) (seriál)
Tohle téma už tu bylo tolikrát, že Sweet 18 ničím opravdu moc neoslňuje. Jen je to hrozně ..no roztomilé :) A Lee Dong Gun je k sežrání :D Ano, mluví ze mě zastydlá puberťačka, ale na tuhle puberťáckou strunu mi to zabrnkalo.
Sintel: Příběh draka (2010)
Ten konec...
Úsměvem ke štěstí (2007)
Usmívám se jak blázen :) Když on je T. J. tak roztomilej! A nejen on, celý námět tohohle kraťasu!
Survive Style 5+ (2004)
Nekonečně lahodná absurdita v kombinaci s geniálním OST tvoří tenhle jedinečný filmový zážitek. "What's your function in life?"
Avengers (2012)
Epická podívaná, na kterou jen tak nezapomenu. A ten Hulk... :D 100% a to bez řečí! Pro mě hvězdy filmu - Stark, Hulk, Loki.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Má to myšlenku, má to šmrnc. Jen to není zrovna můj šálek humoru.
Robin Hood (2010)
Radši zůstanu u klasiky s Kevinem Costnerem.
Nepřítel před branami (2001)
Na to, že nemám ráda válečné filmy, mě tento snímek naprosto dostal. Hlavně asi proto, že má strhující příběh - dva odstřelovači, soupeřící proti sobě. Jejich činy ovlivňují průběh celé války, hlavně morálku vojáků. Do toho zapleten milostný "trojúhelník". No je to dokonalé. A trio Law - Weisz - Fiennes je sakra dobrá volba.