Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Predátor (1987)
Rambo: První krev (1982)
Zde nejde jen o tu skvělou akci, ale (a to hlavně ke konci) nutí k zamyšlení o hrůzách a šílenostech válek a jejich dopadu na lidi, kteří se jich přímo ůčastnili. Pro mě 100%
Kmotr (1972)
Tady se dá říct snad jediné: Perfektní!
Tenkrát na Západě (1968)
Na tenhle film se nemůže psát nic jiného než chvála. Opravdu skvělý scénář s režií doplněný nádhernými záběry, jak přírody tak přestřelek, perfektními výkony herců a napětím. To vše na pozadí úžasné hudby. Tento snímek vás vtáhne do děje a dokud neodejdou poslední titulky nepustí. Nejlepší western a jeden z nejlepších filmů vůbec.
Temný rytíř (2008)
Skyfall (2012)
Tentokrát Bond trochu jinak a přesto (nebo právě proto?) víc Bondovský. Čekal jsem pecku a ta přišla, i když úplně jiná, než jsem předvídal. Možná to mohlo být maličko kratší, ale já jsem si to perfektně užil a určitě si Skyfall pustím ještě hodněkrát!