Recenze (17)
Návrat do Modré laguny (1991)
Do tohohle filmu se filmaři vůbec neměli pouštět. Je to jen kopie Modré laguny...akorát s jinými herci.....Ještě, že se na ně alespoň dalo koukat! Takže za hezké tváře hlavních hrdinů a krásu ostrova dávám 2 hvězdičky.
Přátelé (1994) (seriál)
Velmi příjemná záležitost, na které si člověk může vypěstovat závislost. Já si ji vypěstovala :-D
Někdo to rád horké (1959)
Tak tohle je jeden z filmů, které bych si mohla pouštět pořád dokola. Skvělý scénář, bravurní herecké výkony a dobrá hudba! Prostě klasika, která se snad nikdy neomrzí a vždycky pobaví. - "Z toho budeš mít chlupatý prsa!" - "Ty ses koukla?"
Dům za všechny peníze (1986)
Tenhle film je důkazem Hanksova hereckého talentu. Když se přímo tlemil nad propadlou vanou, myslela jsem si, že snad smíchy dostanu infarkt! Jsem ráda, že jsem před tímhle filmem nepila moc vody.....stačilo málo a počůrala bych se smíchy při scéně, kdy tak "šikovně" zboural lešení kolem domu.
Samec (2009)
Moc jsem od toho nečekala, ale musím říct, že jsem se i celkem pobavila. Kutcher to nezahrál zas tak špatně. Na tuhle roli se hodil, i když mi občas přišlo, že není oblečený jako SAMEC, ale jako vágus. Erotické scény byly odvážně natočené a ani nepohoršovaly. 60%
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Asi můj nejoblíbenější britský seriál. Není jediný díl, který by se mi nelíbil. Posádka Červeného trpaslíka se snad může dostat do těch nejneuvěřitelnějších situací a s vtipem z nich bravurně vybruslit..... "Hošánci zlobili, viďte, pane Filuto."
Moulin Rouge (2001)
Když jsem tenhle film viděla poprvé, tak se mi pěkně motala hlava ze všech těch střihů a říkala jsem si, že už nikdy víc. Po pár měsících jsem ho viděla znovu a stal se z něj jeden z mých nejoblíbenějších. Dojemný snímek se skvělými písněmi!!! Doporučuji!!!!