Recenze (86)
V zemi Jane Austenové (2013)
Dobrý nápad na cestovku,stifflerova máma...vic plusu nevidim
12 let v řetězech (2013)
otrokařsky majstrštych na hranici hororu,který se odehráva v našich myslich při sledování těch bílých zmrdů...velmi velmi dobré
Vlk z Wall Street (2013)
ten film je trefa do cerneho, trefa go mozku..do vaseho mozku.legenda se vraci a martin drti rukama neskutecneho lea - ano je to nejlepsi herec vsech dob - a nici vse v co ste verili.preciznost.humor.drogy.kurvy.stop...kdo chce videt jak se dela historie march do kina - tohle je tedy ono !
Let (2012)
Danzel parádní,Goodman fantastický .) trošku mi srazilo hodnocení závěrečné " postav se tomu čelem,jsi přece američan.." aspoň mi to tak přišlo...jinak 7/10 jistých..
Třetí poločas (2009)
viděl bych to tak na 3,5* ... tohle téma je bolestné,ale začíná mě nudit...
Jako za starejch časů (2012)
úsměvy navozující večer tří "oldschool" drsnňáků který se trošku zvrhne - originální
Mistr (2012)
jeden z nejtěžších filmových zažitku posledni doby..pocity alkoholika zahrané Phonixem jako by ani nebyly hrané...obrovský balvan na hlavě jménem alkohol ve spojení s cestováním časem..náročné,zdrcující,nadprůměrné...
Sedm psychopatů (2012)
:) original psycho !
Orphan (2009)
mrazivá atmosféra...vera farmiga opravdu exscelentní!!!!sirotčí peklo jaxe patří!! PS: ta scéna jak sešla dolů v těch šatech,namalovaná..milující svého tátu..uff...škrlová hadra.)
Aparecidos (2007)
atmosféra by se dala krájet,ponurý špaňelský snímeček který mě dostal...