Recenze (86)
BANGER. (2022)
WOW 🫢 tak tohle je prostě 💣Sedlák vykouzlil neskutečnou schizofrenní jízdu kterou šoféruje Mišík s Bendigem tak jak to tu ještě nebylo - to se musí vidět,nelze popsat... 5* za odvahu,soundtrack,atmosferu..za BANGER!
The Way of Metallist (2016)
Na to že je to od pánů režisérů první počin,tak je to opravdu úctyhodné.Kapela je prostě fenomén a kdo je zná,ví o čem mluvím.Vypracovali se do opravdu vysokých pater a za to jim patří velký obdiv.Film je jenom důkazem toho,že to není žádná náhoda a tihle lidi si to opravdu zaslouží.Střih,zvuk,vtip a jejich skladby..neskutečně pozitivní atmosféru a hutné koncerty sem si fakt užíval.Díky chlapi!
A dost! (2013)
fajn scénář,obsazení které neurazí..později už trochu nadstavené...
Klub poslední naděje (2013)
de jsou ty seznamy nových homoklád?...tady jsou ještě teplé:) Matthew McConaughey,kokain,HIV,brilantnost...*****
Teď a tady (2012)
mrazivě hřející snímek o lásce na duši.
Carrie (2013)
já se bavil..
Avatar (2009)
zažitek obrovský....
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
slabší a slabši...
Méďa (2012)
nejlepší méďa !
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
humor ktery umi!