Recenze (66)
Piraňa 3DD (2012)
Jedničku jsem bohužel neviděl, ale abych pravdu řekl po shlédnutí dvojky jsem za to rád. Již hodně dlouhou dobu jsem nebyl na tak špatném filmu. Je tak otravný, že při představě dělat na něj dlouhosáhlou recenzi se mi "zvedá kufr". No a co je tak špatného? Asi všechno. Od obsazení mladých sexy Amíků přes dementní příběh. Jedna hvězda za "kozy ven".
Labyrint (1986)
Je tomu asi 6 let co sem viděl tudle úžasnou podívanou, plnou dobrých vizuálních efektů na svou dobu a chytlavého příběhu.
Papoušek Paulie (1998)
Tony Shalhoub se mi hrozně líbil v tom filmu a předvedl dobrý herecký výstup na takto průměrní snímek.
Hory mají oči (2006)
Klišé jako řemen. Lidi jedou z bodu A do bodu B a mezitím se jim rozbije auto a pak je někdo chce zabít.
Nejpřísnější rodiče na světě (2008) (seriál)
Jaký americký spratci? Ty děcka jsou z Anglie...
Casino Royale (2006)
Až na ten poker to byl dobrý díl.
Před svatbou ne! (2001)
Průměrný film s výborným Genem Hackmanem.
Roming (2007)
Čekal sem od toho víc než 5 vtipných momentů s Bolkem.
Wanted (2008)
Zaímavá podívaná s pěknou Angelinou a několika šílenostmi popírající fyzikální zákony, které z toho udělali "tipiše" americkou dementní střílečku.
VIP Poker Show (2009) (pořad)
Ubohost! Hráče pokeru to urazí a fishka se stejně nic nenaučí.