Recenze (102)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Dalo se na to dívat. Efekty byly však dost laciné, ale to není podstatný. Nedávalo to smysl - neměli žádný podstatný důvod, aby byli závislí sami na sobě. Souhlasím s názorem, že v 90 letech by to byla hitovka...
Sunshine (2007)
Režijní a audiovizuální skvost!
Tváří v tvář (1997)
Když někomu kdo ten film neviděl řeknete základní filmovou kostru - bude si myslet, že ten film je neuvěřitelně blbý. Opak je pravdou. Miluju ten film
Auta (2006)
Nejroztomilejší animovaný film co jsem kdy viděl :) Kdybych to viděl třeba v 9-ti letech, tak bych se asi zbláznil xD
Zakázané království (2008)
Splňuje moje představy o dobrodružném filmu...
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Hodně povedené - živé nápady, skvělá grafika a svěží vtipnost. Oproti milulému dílu toto je razantní vzestup.
Čtyři pokoje (1995)
Ale ta poslední scénka je perfektní.
Predátoři (2010)
Žánrovka jako prase. Adrien Brody co by křehký Pianista nakopává zadky predátorům a při tom dává ty nejvíc drsňácký hlášky... Překvapivě to ale fungovalo, ikdyž někdy ty hlašky byly přehnaný.
Erupce vášně (2009)
NE! - Ale ANO - Ale jak?
Power-Play (1997) (pořad)
Kvalitnější sportovní pořad (Hokej) na TV nova.