Recenze (102)
Doba ledová (2002)
Jiří lábus + Lenochod = Ten dabing je úžasný! :)
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Parádní Sci-fi, které má i své mouchy... Ty však s radostí odpustím.
Madagaskar (2005)
Vtipný a roztomilý... a hlavně perfektní ČESKÝ DABING!
Za plotem (2006)
Dokument o hledání potravy ;-)
Shrek Třetí (2007)
Nehorázné zklamání!
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Myslím, že se povedlo udržet atmosféru "starého dobrého Indiana Jonese" a naštěstí se to nezvrhlo v nějakou nostalgickou slátaninu.
Blade 2 (2002)
Tento díl mi příjde nejlepší a líbí se mi účast Dannyho John-Julese (Danny John-Jules) alias KOCOURA v Červeném trpaslíku :-)
Ulice (2005) (seriál)
Horší a horší - a to má už skoro 2000 dílů! :/
Prázdniny pana Beana (2007)
Je to divný... pana Beana miluju, ale tohle je moc!
Agent WC 40 (1996)
Na tento film jsem se podíval jen kvůli Leslie Nielsenovi...