Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Mazaný Filip (2003)
Lovci hlav (2011)
Hon (2012)
Osudový dotek (2004)
Život Adèle (2013)
Pravděpodobně jeden z nejpůsobivějších romantických filmů, jaké jsem kdy viděl. Kromě toho, jak přesvědčivě jsou divákovi vštípeny štěstí i neštěstí hlavní hrdinky, jsem oceňoval i její přirozenost. Celý film v podstatě bez make-upu, neustále rozcuchaná, většinou upatlaná nebo jí něco teklo z nosu. Rozhodně to přidalo na empatii, kterou vůči Adèle pocítí i ten největší cynik. 100 %.
Memento (2000)
Vesnice (2004)
Moje oblíbené téma alternativní společnosti je, v podobě vesnice obklíčené lesem plného příšer, zpracováno s opravdu unášející atmosférou. Vše dorazí Shyamalanova mystifikace známá z Šestého smyslu (tam možná bylo odhalení lépe načasováno - až úplně před konec).