Poslední recenze (65)
Smutná neděle - Píseň o lásce a smrti (1999)
Velmi povedené dílo s pěknou d*vkou (nevim proč se tam objevila *, psal jsem normálně slovo dívka), která si získala i mé srdce. Happy end nebyl úplným happyendem, přeci jen dva ze tří hlavních hrdinů se nedožili konce, to je slušný výkon. Navíc válečná doba a super romantickysmutnědepresivněradostnězajímavá píseň, při které jsem si vzpomněl na Titanic - jasných *****.
Před úsvitem (1995)
Ze začátku mi nebyla dívka příliš sympatická, ovšem to se velmi brzo změnilo. Velmi příjemný romantický film, který jsem si vychutnal i v neromantciké-sudetagency atmosféře. Prostě boží.
Romper Stomper (1992)
Tak ti nevim. Ze začátku slibně se rozjíždějící příběh o bandě svastikami potetovaných plešounů, kteří si často ukazují, jak vysoko skáče jejich pes, povinnou četbu jim napsal sám velký Adolf a nenávidí vše, co není čisté rasy. Tato banda má konflikt s rákosníkama, kteří okupují Melbourne. Po obrovském konfliktu mezi rasou "čistou" a šikmookou se najednou od téhle linie uteče a skini mají problém s policií a poté dokonce sami mezi sebou. To vše je lemováno romantickým příběhem a slušným počtem mrtvol. Čekal jsem nějaké hlubší poselství, než že všichni skniheadi jsou zlí. Ovšem u nás by možná občas nebylo na škodu je nechat "vyřešit" nepřizpůsobivé občany (čímž nemyslím šikmooký, protože ty se i v cizích zemích, kde se vyskytují v nadměrném počtu, alespoň dokáží slušně chovat). Film šel udělat o dost lépe, ale Russell Crowe, takže dávám průměr 3*.