Recenze (51)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Nevím proč, ale ta maminka mi přišla naivní nebo tak pitomá? Když si jí tedy odmyslím, tak to bylo opravdu pěkné.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
S chutí se na tohle podívám ještě jednou, prostě skvělá hra se skvělýma hláškama.
Jiroovy vysněné sushi (2011)
Miluju sushi a tohle bylo fakt něco pro mě. Tento dokument je pro milovníky sushi asi to samé jako lamborghini pro milovníky rychlých aut - sníte o něm, že ho jednou budete mít, nepřestáváte doufat, ale ani náhodou na něj nemáte..
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Můj asi nejvíc nejoblíbenější hraný večerníček.
Temný rytíř (2008)
No, jak filmy natočené podle komiksů nemusím, tak tohle mě fakt bavilo, opravdu hodně dobře natočené...
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Plyn co pohlcuje radiaci?! občas není od věci se trochu držet při zemi... ale jinak to byla v celku nuda.
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
Noční můra nedělního odpoledne...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
No nádhera... jen mě trochu iritovalo to, že zde lidi měli automatické kuše a "moderní" samopaly, ale zato čarodějnice měla pouta, která šla otevřít stovkovým hřebíkem..:D
Město Ember (2008)
V půlce jsem si říkal, že by tento film mohl odemne dostat vcelku slušné hodnocení, ovšem nemám rád taková ty logické chyby, pokud si jich tedy všimnu, tady jsem si jich v poslední půl hodině hodně všiml a hodně byly hodně vidět a to mi vadilo.
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Jen mě mrzí, že jsem to neviděl ve 3D... to jak si z toho tvůrci dělají neuvěřitelnou prdel, by stálo za to vidět.