Recenze (51)
Motörhead: Clean Your Clock (2016) (koncert)
Pohled na Lemmyho byl pro mě zprvu celkem šok. Je vidět, že zdravotně na tom opravdu dobře není, ale po hudební stránce to je poznat velmi obtížně. Lemmy prostě je synonymum pro rock'n'roll a jakýkoliv koncert, tento nevyjímaje, prostě stojí zato zhlédnout.
Motörhead - 25 & Alive: Boneshaker (2001) (koncert)
"We are Motorhead... and we play roc 'n'roll..." neopakovatelná slova neopakovatelného zpěváka, frontmana, basáka. A jsou pravdivá, jakkoliv může komukoliv přijít Motorhead jako neskutečný heavymetal, není to nic jiného, než velice energicky a velice, velice, velice nahlas zahraný rock n'roll. Kořeny toho všeho jsou slyšet až v 50. letech u Moody Waterse nebo Little Richarda. Btw - závěrečná skladba (jaká jiná než overkill) je tak skvělým výtvorem a nápadem, že se defacto dá hrát a následně improvizovat donekonečna.
Mrazivá tajemství (2016) (pořad)
Kdo to vymyslel toto?! už dlouho jsem neviděl tak skvělý nápad! A teď vážně, kdo někdy viděl nějaký americký dokument o ženě která viděla ufo v pátek 13. přesně o půlnoci (čert vem, že to byla lampa, nebo vrtulník), nebo o američanovi, který pracoval u policie a z ničeho nic mu přesně v tu dobu přestala fungovat vysílačka ( byť jí jen neslyšel, protože byl v nedalekém bistru pro koblihu) tak se potrhá smíchy. Namluvení panem Rýmským vtipnost jen podtrhuje.
Scorpions: Acoustica (2001) (koncert)
Scorpions jsem měl tu čest vidět naživo v O2 areně a byla to pecka. Ale tohle je zcela odlišné. Tohle si pustíte, když se chcete odreagovat a opravdu si tu hudbu vychutnat, akusticky znějí opravdu výborně a vřele doporučuji.
Den trifidů (2009) (TV film)
Popravdě... pokud jste četli knihu, tak na to nekoukejte, je to nuda a budete akorát naštvaní, jak se dá tak dobrý román zkazit.
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
Tak tohle ne!! když vám někdo na otázku " Jak se anatomicky odlišují ženy od mužů" někdo odpoví "... no však ženy nenosí trenýrky.." tak to vážně ohrožuje Darwinovu teorii o přirozeném výběru. Tohle mi opravdu spíše než vtipné přijde smutné a a trapné.
ČT Live - Vlasta Redl (2007) (koncert)
Nezapomenutelný je, když se Pavlíček objeví na pódiu Redl ho představí. :D
Sociální síť (2010)
Nijak mě to nenadchlo, prostě další film natočený podle skutečné události, no.
Upír z Feratu (1981)
Opravdu jsem čekal něco mnohem, mnohem horšího, ale tohle je na svou dobu dost povedený český film.
Rivalové (2013)
U tohoto filmu jsem si uvědomil, jak jsou dnešní závody F1 nudné, oproti době před 40 lety.