Poslední recenze (77)
Odstřelovač (2007)
Ani poriadne spracovaný pátos, ani poriadne béčko, ..ani vážna záležitosť,..ani nič.. ostáva pekná kamera, snažiaci sa Wahlberg a pekne nastriekané snipy... veeľká škoda. 2,5*
Den, kdy se zastavila Země (2008)
2,5* zaokrúhľujem na 3* kvoli krásnej Jennifer Connelly. Inak ale dosť slabé sci-fičko,....
Austrálie (2008)
Nádherné obrazy,... nádherné! Ale ťažko poznačené necitlivou a nerozhodnou réžiou, najmä v druhej polke a k záveru. Raz ten gýč a tlačenie na slzné žľazy funguje presne, ako to má oslava podobným veľkofilmom robiť, aby to vzápätí prestalo fungovať takmer úplne. V závere sa stráca gradácia, paradoxne práve tým, ako sa film snaží natrepať na malú plochu príliš veľa veľkých emotívnych scén, ktoré ale nie sú dobre zvládnuté a nevyznievajú tak ako niektoré z prvej polovice - sú natlačené za seba, emócie sa v nich strácajú, scenár sa rúca, postavy s ním, nastupuje dokonca nuda a očakávanie tej poslednej veľkej slzopudnej scény - ktorá je v takomto filme právom očakávaná - je rozpustené na dlhú dobu, kedy mám pocit, že mali radšej všetci zahynúť pri tom nálete a za znenia dojemnej hudbičky mohol o nich dopovedať pár múdrych magických slov ten bradatý dedko s kopijou, sediac niekde na piesku pred spustnutým Faraway Downs. 60%