Recenze (36)
Démon zatracení (2019)
"Kde nic tu nic", bu-bu-bu, "kde nic tu nic", koniec, viac si tento film nezasluzi, kedy sa vratia kvalitne horory, 20%.
Vivárium (2019)
Ziadny dej, ziadny horor, ziadna pointa, len reklama na cigarety, auto a nuda, dalo by sa to zostrihat na minutu a nic by vam neuslo, kazda druha reklama ma zmysluplnejsi "pribeh" a to reklamy nemam rad - 10%.
Utajená pravda (2016)
Pozor SPOILER! Nebude ale v komentari. Predstavte si, ze zacnete pozerat film a niekto vam povie kto je vrah - a teraz si predstavte ze vam to ukaze film v prvych sekundach filmu, pokial by ste to presvihli, tak o 10-15 minut vam to ukaze este raz a podrobnejsie, potom vam umozni hodinu hladat "utajenu" pravdu - 0%.
Pobřežní hlídka (2017)
Chyby, same chyby, obsadenie - chyba, herci sem nezapadnu, zaner akcna komedia, chyba, skor krimi thriller, povodne mena - velka chyba, je to skor trapne, hlavne ak sa tam objavia aj povodni herci, co je dalsia chyba, na komplikovanu akciu, poziar idu novacikovia - chyba, tie "vtipne koulove" akcie - velka chyba na urovni teen-komedii, samozrejme najvacsou chybou je scenar, nie je to Baywatch, ale thriller o drogach, ktorych je vela, len je to na plazi, aj ked vo finale to nevidno, kedze je tam tma, pri inom nazve a inych menach by nikoho ani nenapadlo ze to ma nieco s tymto serialom, akoby som v tretine filmu prepol na iny kanal, chybu vsak spravil niekto iny. Ktorakolvek nahodna epizoda prvych serii Baywatch bola lepsia ako toto, napriek tomu si to odpad nezasluzi - 30%.
Jako ty (2015)
Tak zaujimava tema, tak vela moznosti, tak velka vyzva, tak skveli herci - no tak sterilne prevedenie, ktore by sa voslo do traileru, kombinacia dvoch existujucich tem, vysledkom ktorych je velke, ale absolutne nenaplnene ocakavanie, 40%.
Jackass: Děda Mizera .5 (2014)
Naj, naj, naj, skutocne to najnudnejsie, najtrapnejsie a najzbytocnejsie zo serie a celkovo prekvapive zistenie o nasej spolocnosti, 62% a caste 4 hviezdy, skutocne, vazne?? Zaujimavejsie mi pridu aj maxi trapne "sutaze" na dajto. ODPAD!
To byl zítra flám 2 (2015)
Po velmi solidnej jednotke prisiel doslova fekalny odpad!
Brána temnoty (2015)
Myslim ze som uz videl hrozivejsie rozpravky, minimalna gradacia napatia, nulove zvraty, cista sablona, uplne prazdne, 20%.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Neviem co mi uslo, pokusy o komediu slabe a neucinne, viac akcie maju niektore trailery, tie dobove prvky ci titulkove pasaze boli "kuul" uz davno, opat budu mozno o par desatroci, zvazoval som dve ferove hviezdy, ale kedze mnohi kritizuju a nakoniec daju tri, len aby nevytrcali z radu, tak davam jednu prisnu, celkovo to stacilo mozno tak na 30%.
Čas smrti (2013) (TV film)
Tuctova kriminalka ako z minuleho storocia, bez akehokolvek napatia, napadu, ci iskry. Tych 60% tu aj na imdb je pre mna nepochopitelnych. Ako pozadie sa mi to, ani neviem ako, podarilo dopozerat, za to velmi slabych 20%.