Recenze (86)
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Od té doby, co jsem to viděl, si chci koupit motorku a s nejlepším kámošem objet svět. Jasně, vždycky když dokoukám kterejkoliv díl Hvězdných válek, tak chci být Jedi a po Kokosech na sněhu jsem zase chtěl být černej bobista, ale to mě po chvíli pokaždé přejde. Jenže sen koupit si motorku a objet na ní svět se mě drží už pěkně dlouho. A jen díky Ewanu McGregorovi a Charlie Boormanovi. Dík chlapi, jste frajeři.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Nejspíš nejlepší parodie, co jsem kdy viděl, je to dokonce lepší než první díl. Jasně, pár vtípků je docela trapných a nevkusných, ale naprostá většina je neskutčně vtipná. A můžete to vidět třeba stokrát, ale stejně po stoprvé se budete smát jako když jste to viděli poprvé a stejně objevíte nějakou další narážku, která vám před tím uteka.
JAG (1995) (seriál)
Jako malej kluk jsem to zbožňoval. Mělo to chlápky v perfetních uniformách, stíhačky, akci, frajera hlavního hrdinu a jeho sexy kolegyni. Pak jsem to viděl po hodně letech a musel jsem zoufat nad mnohdy stupidním a nenápaditým scénářem, jalovými dialogy a občas neúnosnou mírou patosu. A to nemluvím o dílech, kde se řeší vzájemný vztahy nebo Rabb pátrá po osudu svýho taťky.
Agent WC 40 (1996)
V rámci komedií s Leslie Nielsenem je Spy Hard jedním z vrcholů... průměrnosti. Některé fóry jsou opravdu dobré, další jsou zase špatné a některé vyloženě trapné. A nic víc, co by stálo za řeč, toho tady vlastně ani není.
Robot Chicken: Star Wars (2007) (TV film)
Čím lépe Star Wars znáte a čím bližší k nim máte vztah, tím víc si tuto půlhodinovou nálož šílených scének užijete. A já si to užil měrou vrchovatou, jasných pět hvězd.
Robot Chicken: DC Comics Special (2012) (TV film)
Totální úlet, ale chechtal jsem se od začátku až do konce.
Firefly (2002) (seriál)
Prapodivný mix sci-fi a westernu, který na mě však platí na 100 %. Excelující Nathan Fillion v roli kapitána Malcolma Reynoldse, obklopen mnoha skvělými a výborně zahraným postavami, to vše v kombinaci se zajímavým scénářem, plným výborného humoru a perfektně namixovanou dávkou akce a napětí. Víc dodávat nemá smysl, to se musí vidět.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Ach jo, tolik věcí je tady špatně, a jak já se na tenhle film přitom těšil. Jednoznačným kámenem úrazu je scénář, je hloupý, na mnoha místech (i v rámci comicsových intencí) zcela nelogický a co chvíli vám spíš než překvapení nad zajímavými zvraty přichystá bolení hlavy. Ve filmu se objeví jak Logan přišel ke svému jménu, kožené bundě, motorce, adamantiové kostře, ale každá z těch věcí je (hlavně) scénáristicky hrozně odfláknutá a pitomá... Jasně, kromě té kostry jsou to jen takový třešničky a na dortu a mohl bych být rád, že se to ve filmu vůbec objevilo. Ale když už mi film chce sdělit, jak Logan získal svoji bundu a motorku, tak ať u toho nemusím obracet oči v sloup. A scéna s adamantiovou kostrou, na kterou jsem očekával jako na jeden z největších momentů filmu? Stála za hovno, co víc k tomu dodat. A když už dojde na nějakou akci a člověk na chvíli nemusí řešit pitomost scénáře, dostane se mu mizerných triků a prapodivné klipovité režie. SPOILER: A nezlobte se na mě, ale finále prostě MĚL být souboj mezi Loganem a Victorem, ne mezi těm dvěma a podivným supermutantem.
Líbáš jako ďábel (2012)
Pár holek z fakulty mi podvečer napsalo, "hele, Pedro, jdem do letního kina, dávají jakousi komedii, máme hodně rumu, pojď s náma." Ta kocovina, kterou jsem celej další den měl, byla o poznání zábavnější a méně útrpná, než těch večerních 108 minut s Marií Poledňákovou.
Bez soucitu (2010)
Předpokládám, že podobnou vázu plnou koksu, jakou sebou ústřední dvojka během filmu tahá, si před a během natáčení dali scénáristi, kameramani, střihači a nakonec i sám režisér. Jiný vysvětlení pro tenhle šílenej (a šíleně debilní) film fakt nemám.