Recenze (154)
Běžící muž (1987)
Mam rad ten film! je taka stara dobra poctiva sci-fi akcia! videl som nedavno po 10 rokoch a velmi prijemne som si zaspomínal!
Predátor (1987)
Asi druhy najlepší Arnoldov film! mam totiž slabosť pre T2! hustá atmosféra! super prostredie! Arnold vo vrcholnej forme! Tiež super režia a hudba ktorá napína vkuse! a samozrejme vynimočný zloduch. S votrelcom a čelusťami najlepšia filmová príšera!
Špinavá dohoda (1986)
celkom dobrý akčnak až na to že to vobec akčnak nie je. samozrejme na konci to už akčnak je:)))) mne sa ten film pačil. je to určite lepšie než Protiuder, Conan 2 alebo Red Sonja!
Komando (1985)
Stara dobrá klasika z nepremožitelným supermanom Arnoldom!
Rudá Sonja (1985)
dosť slabe. Najhorší film z tých Arnoldových rannych filmov.
Ničitel Conan (1984)
Prvá polovica je velmi príjemna! ale ta druha fantasy polovica nie je moc vydarena takže tri hviezdičky. Škoda že Arnold v tej dobe neskusil ešte tretieho Conana s Johnom Miliusom. Red Sonju nepokladam za Conanovku.
Barbar Conan (1982)
temná fantasy a večná klasika bez slov!
Kaktusový Jack (1979)
ranne Arnoldove dielko je celkom svieže a srandovné a je to zabavne pozerať na buducu hviezdu ktorá má ešte pred sebou take klasiky ako Conan,Predator alebo Terminator.
6. den (2000)
ak nepočítam batmana a robin za schwarzovku tak tento film je bohužial Arnoldov najnudnejší. Na porovnanie s tými jeho novinkami-Konec dní je aspoň napínavý a Gabriel Byrne je tam tiež zaujímavý a Arnold tam je už sice tiež stary ale nevidno to tam až tak velmi ako v tomto filme. a Protiúder si aspoň vybral pekné prostredie na dej a Arnie tam aspoň upúta svojími zostarnutými bicepsamy. Šiesty deň ma nezaujal ničím. Jednu hviezdičku dávam len za to že je tam Arnold a za nič iné. Ten záver s tými klonmi je otrasny. A zaporak je mäkky. Taky Total Recall je o sto honov lepší.
Cesta draka (1972)
BRUCE LEE-2.MIESTO