Recenze (103)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Po první hodině konec.... já se prostě nedodíval...... strašná nuda........
Ďábel v těle (2012)
Chování postav bylo prostě normální, nikoliv stupidní, jak tady spousta odborníků píše....... a to že to nemělo konec? ale mělo to konec...... a rozhodně lepší než standardní konce bývají....... za mě dobrý
Gangy New Yorku (2002)
To byla taková nuda, až jsem z toho usnul............
Vinaři (2014) (seriál)
Já vám nevím....... nenadchne neurazí........... úplná pičovina to není, ale že bych si z toho něco pamatoval..........
Piraňa 3D (2010)
Krev, kozy a dokonce nějaký ten děj. Super:-)
Bernský zázrak (2003)
Velmi pěkný film. Co se týká zdejších komentářů, nechápu to srovnávání s Naganem..........
Na hraně zítřka (2014)
V jednu chvíli se to nějak zlomilo a z velké pecky se pro mě stal pouhý nadprůměrný film......... škoda.
Lovec trolů (2010)
Strašná nuda:-(
Neříkej ani slovo (2001)
Nedovedu pochopit proč se s blížícím se koncem filmu hlavní padouch začal chovat jako dement.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Hořké zklamání. Co do Prčic měli znamenat ti ufouni......?