Recenze (130)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Konec (doufam prvni) MCU ery. Loni v kinech, letos v televizi. Slza ukapla.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Spolu s Babylonem 5 snad jediny serial opravdu promysleny od zacatku do konce.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
"Pohadka" o tom, jak touha neustale tezit z uspechu znicila dalsi skvele dilo. 5 * plati pro puvodni spanelskou serii (cili 2 NF serie), pak to jde z kopce.
La casa de papel (Antena 3 version) (2017) (seriál)
Vymazleny originalni heist se skvele napsanymi postavami, dynamickymi zvraty, dabelskym tempem, zivocisnym evropskym naturelem a uchu lahodici neoposlouchanou spanelstinou.
Dlouhá noc přežití (2020)
S vypetim vsech sil zkompletovana Bruceova filmografie. Smutny konec ultrasympatickeho herce a akcniho hrdiny z lidu. :(
Zelená vajíčka se šunkou (2019) (seriál)
The Usual Suspects of Dr. Seuss in 13 delicious smaller portions.
Irčan (2019)
From the analog master elder featuring the bunch of brilliant greybeards for the digital generation. Sorry, Marty, I'm too old for this CGI de-aging shit. :(
Blíženec (2019)
General formula: (120 fps - 90s plot) * 2 Smiths = 60%__________________________________________________ 3D approach formula: (120 fps - 90s plot) * (3D : 2 Smiths) = 45%___________________________________________ Fps approach formula: (90s plot + 120 fps) : (3D + 2 Smiths) = 42%______________________________________ Complex approach formula: (138 mil. budget : 2 Smiths) : [(90s plot + 120 fps) * (2019 production year * 3D)] = 54%___ All formulas average = 50%
Rambo: Poslední krev (2019)
I'm taken. I saw expendable last blood... hope.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Hope this will be a neverending story... :)